KIM JESTEŚMY
WIDELY LOW
Klub powstał w 2012 roku pod nazwą Vag Legnica przez Przemysława Gutkowskiego, Mirosława Prędkiewicza oraz Kamil Franke, na początku były to zwykłe spotkania na parkingu, aby pogadać wymienić się informacjami i na typową „fajkę”. W 2013 Roku do grupy dołączył Adrian Witek, Krystian Nowak, Mateusz Kowszewicz , Kamil Kowalski oraz Paweł Łucki, gdzie postanowili zrobić coś więcej niż spoty parkingowe. W roku 2015 odbył się pierwszy większy zlot oficjalny organizowany pod nazwą Vag & Grill z Vag Legnica nad jeziorem w Kunicach na ośrodku Skibińscy Kunice i tam zloty coroczne odbywały się aż do 2021 roku i cieszyły się coraz większą popularnością. Z racji tego, że kolejnym pomysłem było otwarcie się na wszystkie marki to w 2021 roku zmiana wydarzenia uległa zmianie jak i nazwa całego stowarzyszenia na Widely Low.
Współpracujemy z wieloma firmami z całego dolnegośląsla i nie tylko te informacje znajdziecie w zakładce PARTNERZY
CZYM JEŹDZIMY
NASZE AUTA
GOLF MK 2
Golf Mk. 2 Michała – Auto zbudowane od zera, od gołej budy w całości przez Michała, a zmian tak wiele, że ciężko byłoby zliczyć wszystkie – zawieszenie gwintowane MTS Technik, hamulce tarczowe przód/tył z Golfa Mk.III, wydech GTI, szerokie koła Keskin KT1 które świetnie wypełniają budę dzięki poszerzeniom Voomeran, splitter GTI Mk.I, pojedyncza wycieraczka z przodu i brak tylnej, lusterka motocyklowe, żaluzja tylna PDK klassik czy carbonowe dodatki własnej produkcji to tylko mała część tego co widać na zewnątrz, a w środku? Całe wnętrze obszyte, fotele König k5000, kierownica Passat B3, dodatkowe zegary i wiele wiele innych, a wisienką na torcie jest podświetlenie podwozia i faltdach z Twingo!
NISSAN R34 GTT
Nissan R34 Bartka jest z 1998r! Pod maską oczywiście legendarne RB25DET NEO, z kompletnym wydechem HKS! Zawieszenie gwintowane MeisterR Zeta CRD a do tego wahacze Cusco! Dużo również zmieniło się w środku i na zewnątrz, dodatki z HKS, Nismo, oświetlenie wewnątrz zmienione na ledowe. Z zewnątrz co pierwsze rzuca się w oczy to koła Autostar Monoblock 19″ oraz body – dokładki boczne i tylne kopia Nismo, przedni zderzak kopia GTR, przeróbki lamp i wiele wiele więcej.
SEAT IBIZA 2
Seat Ibiza 2 Adriana – swap silnika z 1,4 na 2,8vr6 Aue 205 koni, wydech przelot 3 cale zakończony 2 rurką, fotele kubełkowe od seata Ibizy 2 Cupra. System audio w samochodzie to: 2x wzmacniacze Excursion ha 5k po 3000 wat RMS, 4x wzmacniacze ha 20 po 250 wat RMS. Ogólna moc wzmacniaczy to 7000 wat RMS a to wszystko zasilane jest pięcioma akumulatorami AGM oraz przerobionym alternatorze 300 amperów. Głośniki 4 sztuki w drzwiach po 90 wat, twistery 100, 4 subwoofery 12” po 1500 wat RMS oraz 2x głośniki z tyłu po 100wat RMS oczywiście wszystkie głośniki są firmy EXcursion. Dodatkowo całe auto zostało wygłuszone pianką akustyczną oraz matami.
MERCEDES C300 COUPE
Mercedes C300 Coupe Krzyśka – Moc to 250 koni rok produkcji 2017. Ze zmian to aktywny wydech AMG, pakiet stylistyczny AMG, przedni spliter style Barbus w kolorze czarny połysk, grill czarny połysk Panamericana, pomalowane dolne kratki zderzaka w kolo czarny połysk, oklejenie list progowych zewnętrznych także w czarny połysk. Tylny dyfuzor czarny połysk Style Barbus + podwójne końcówki wydechu w kolorze czarny mat Style Barbus. Zawieszenie gwintowane sportowe firmy BC Racing, felgi Ispiri ISR5 w rozmiarze 4x20x10j.
MASZ PYTANIA ?
Jeśli masz jakieś pytania wystarczy, że wyślesz do nas e-mail!
